Dygtig og kompetent lønbogholder til virksomhed nord for Aarhus

For vores kunde – en virksomhed nord for Aarhus – søger vi en dygtig, motiveret og udviklingsorienteret lønbogholder.

 

Du brænder for dit fag, du VIL give dine kolleger den bedste service og vejledning, du stortrives med at være en del af en international virksomhed, der vækster både nationalt og internationalt. Du bliver en del af et lønteam på i alt tre medarbejdere og refererer til økonomichefen. Al henvendelse omkring jobbet rettes til Maja Koefoed, JobHouse.

 

Lidt om dig:
Du er engageret, fagligt kompetent og har mindst 5 års erfaring som lønbogholder. Du er stolt af dit fag, er energisk, har et godt overblik og motiveres af at optimere og effektivisere. Du kender vigtigheden af at overholde deadlines, og du kan håndtere fortrolige oplysninger. Du er en god kommunikator – samtidig med, at du er god til at lytte. 

 

Som person er du glad, humoristisk, social, og du interesserer dig for dine kolleger og dit job – dit job er et tilvalg! Du er selvstændig, struktureret, initiativrig, du byder ind, og du ”tager fra”. Du trives med en bred kontaktflade både nationalt og internationalt.

 

Du er rutineret i Lessor PM, Lessor WorkForce og MS Office – især Excel, kendskab vil Navision er en fordel. Har du kendskab til overenskomstmæssige lønforhold i ind- og udland, er det også en fordel. Du taler og skriver engelsk på samtale-/mailniveau.

 

Lidt om jobbet:
Sammen med dine kolleger i lønteamet får du ansvaret for en bred vifte af opgaver:

  • Lønadministration for 600 medarbejdere, (funktionærer, direktion, bestyrelse og timelønnede medarbejdere – udelukkende månedsløn)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejder stamdata
  • Indtastning af variable lønbilag, bonusberegninger, kontrol og bogføring og afstemning af månedlige lønkørsler
  • Telefon- og mailsupport til butikker (løn, personale, overenskomstspørgsmål)
  • Systemsupport til detailledet (arbejdstidsplanlægning og fraværsstyring i Lessor WorkForce)
  • Lønrefusion
  • Sikre at love og regler til enhver tid overholdes i det enkelte land
  • Backup og vejledning til ledere i forhold til ansættelseskontrakt/lønaftaler
  • Ad hoc opgaver

 

Du kommer til at sparre, erfaringsudveksle og arbejde tæt sammen med dine kolleger i lønteamet. Lønteamet er en del af økonomiafdelingen, der er et samarbejde i hele afdelingen, hvor der er i alt 13 kolleger.

 

Du bliver en del af et miljø, hvor der er en uformel omgangstone. Ikke to dage er ens, der arbejdes med kontinuerlig opgave-rotation og der overlappes ved fravær.

 

Lidt om virksomheden:
Lokationen nord for Aarhus er hovedkontor, hvor der er 39 kolleger, der glæder sig til at byde dig velkommen. Virksomheden har en koncernomsætning på 1,2 mia., 600 medarbejdere og har aktiviteter i Danmark, Norge, Sverige, Holland og Tyskland. Virksomheden er kendetegnet ved nytænkning, udvikling og et stort ønske om at servicere kunderne på professionel og unik vis.

 

Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt og senest den 15. november 2019. Jeg kalder løbende kandidater til samtale.

 

Sådan gør du:
Send din ansøgning og dit CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at ringe til mig på 8613 2611.

Kontakt

JobHouse

Frederiksgade 70B, 1.

8000 Aarhus C

Tel. 8613 2611

E-mail: post@jobhouse.dk

Senest ændret Mandag, 21 Oktober 2019 11:03

Vi glæder os til at møde dig

Seneste stillinger

Thrane.nu