Dygtig og erfaren lønbogholder med kendskab til lettere HR-opgaver - Risskov

For vores kunde – en virksomhed i Risskov – søger vi en engageret, motiveret og udviklingsorienteret lønbogholder. Du brænder for dit fag, du VIL give dine kolleger den bedste service og vejledning, du stortrives med at være en del af en international virksomhed, der vækster både nationalt og internationalt. Al henvendelse omkring jobbet rettes til Maja Koefoed, JobHouse.

Lidt om dig:

Du er engageret, fagligt kompetent og har mindst 5 års erfaring som lønbogholder. Du er stolt af dit fag, er energisk, har et godt overblik og motiveres af at optimere og effektivisere. Du kender vigtigheden af at overholde deadlines, og du kan håndtere fortrolige oplysninger. Du er en god kommunikator – samtidig med, at du er god til at lytte.  

 

Som person er du glad, humoristisk, social, og du interesserer dig for dine kolleger og dit job – dit job er et tilvalg! Du er selvstændig, struktureret, initiativrig, du byder ind, og du ”tager fra”. Du trives med en bred kontaktflade både nationalt og internationalt.

 

Det er et krav, at du har kendskab til Visma løn, Navision og MS Office – især Excel. Har du kendskab til overenskomstmæssige lønforhold i ind- og udland, er det en fordel. Du taler og skriver engelsk på samtale-/mailniveau.

 

Lidt om jobbet:

Du får ansvaret for en bred vifte af opgaver:

 

  • Lønadministration for 300 medarbejdere, (funktionærer, direktion, bestyrelse og timelønnede medarbejdere – udelukkende månedsløn)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejder stamdata i Visma HR
  • Indtastning af løndata, bonusberegninger, kontrol og bogføring og afstemning af månedlige lønkørsler
  • Face-to-face-, telefon- og mailsupport til organisationen
  • Refusioner (sygdom/barsel)
  • Diverse løn- og HR-relaterede indberetninger
  • Løbende håndtering af pensionsordninger (oprettelser, ændringer, fratrædelser og lignende)
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og opsigelser (ud fra et antal faste skabeloner)
  • Diverse opgaver i forbindelse med on- og off boarding af medarbejdere
  • Sikre at love og regler til enhver tid overholdes i det enkelte land (DK, NO og SE)
  • Backup og vejledning til ledere i forhold til ansættelseskontrakt/lønaftaler
  • Ad hoc opgaver indenfor løn og lettere HR-opgaver.
  • Ca. 80 % af din tid bruger du på løn- og HR-opgaver, de resterende 20 % kommer du til at arbejde med ”andre økonomiopgaver” (f.eks. rejseafregner m.v.).

 

Du kommer til at sparre, erfaringsudveksle og arbejde tæt sammen med både din kollega og med HR-afdelingen. Du bliver en del af økonomiafdelingen, hvor der er i alt 18 medarbejdere. Du referer til økonomichefen.

 

I virksomheden er der et uformelt miljø og en uformel omgangstone. Ikke to dage er ens, der arbejdes med kontinuerlig opgave-rotation og der overlappes ved fravær.

 

Lidt om virksomheden:

Virksomheden er en ung, ambitiøs og succesfuld koncern. Gennem online- og franchisekæder sælger virksomheden mærkevareprodukter til kunder i Skandinavien. Fundamentet er innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Virksomheden er Skandinaviens største inden for sit felt og har 280 dedikerede medarbejdere.

 

Ansøgningsfrist:

Hurtigst muligt og senest den 1. juli 2022. Jeg kalder løbende kandidater til samtale.

 

Sådan gør du:

Send os din ansøgning og dit cv hurtigst muligt. Du uploader dit materiale materiale her.

Kontakt

JobHouse

Frederiksgade 70B, 1.

8000 Aarhus C

Tel. 8613 2611

E-mail: post@jobhouse.dk

Senest ændret Onsdag, 15 juni 2022 08:00

Åbne kort - og ærlig snak

Seneste stillinger

Thrane.nu